Overslaan en naar de inhoud gaan

Endeit neemt belang in Bright

Het Crossmedia Fund van investeringsmaatschappij Van den Ende & Deitmers (Endeit) neemt een belang van 31 procent in TechMedia, de uitgever…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het sectorfonds van de investeringsmaatschappij van Joop van den Ende en Hubert Deitmers richt zich op investeringen in content, social networks, e-commerce en ict services.

related partner content for mobile comes here

Managing partner Hubert Deitmers noemt Bright ‘een van de weinige platforms dat daadwerkelijk crossmediaal is opgebouwd’. Deitmers: ‘Het is een doordachte combinatie van tijdschrift, IP-TV, community-portal en event. De bedrijfsonderdelen zijn zelfstandig succesvol, maar mooier is dat ze elkaar versterken.’

Eigenaar van TechMedia is Oscar Kneppers, oprichter van Emerce. Een andere aandeelhouder is media-ondernemer Annemarie van Gaal, die vorig jaar een belang van vijf procent nam in Bright. Kneppers hoopt in het tweede kwartaal van dit jaar Bright TV te lanceren, een digitale kanaal met ‘short format videoseries’.

Ook heeft hij ambities voor internationale distributie van Bright, dat schrijft over onder meer internet, elektronica, gear, gadgets en auto’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in