Overslaan en naar de inhoud gaan

Emakina koopt Oostenrijks crm-bedrijf k.section

Het bedrijf maakt onderdeel uit van het ‘CRM Competence Center‘ van de Emakina Group.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

K.section is gecertificeerd partner van CRM-oplossingen als Siebel/ Oracle, Microsoft Dynamics, en Salesforce. Mark Kaslatter, oprichter van k.section, blijft managing director voor CRM en Marketing Automation. Hij rapporteert aan de Centraal-Europese hub van Emakina die onder leiding staat van Gerhard Handler.

related partner content for mobile comes here

Emakina en k.section werkten eerder al samen op projecten. Het Oostenrijkse bedrijf is gespecialiseerd in CRM-consultancy, implementatie en ondersteuning en werkt onder meer voor Herold Business Data, de Universiteit van Wenen - Economie en Bedrijfskunde, KTM en Augustin Quehenberger Group. 

Gerhard Handler, verantwoordelijk voor Emakina Centraal- en Oost-Europa: &;Met deze overname spelen we in op de snelgroeiende interesse in het bedrijfsleven voor volledige en geïntegreerde sales- en customer- managementoplossingen, rond de digitale transformatiescenario’s die wij beheren en ontwikkelen voor en met onze klanten.&;

Emakina Group behoort tot de Europese top-3 van onafhankelijke full service digitale agentschapsgroepen. Het bedrijf telt zevenhonderd medewerkers, verdeeld over vijftien vestigingen in acht Europese landen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in