Overslaan en naar de inhoud gaan

Design geeft inhoud

Er is zo’n stortvloed van producten, en toch doen fabrikanten zo zelden hun best om uit de anonimiteit te geraken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie zich op een beetje innovatief design zou storten, vergroot zijn kansen op herkenning bij consumenten en daarmee de kans op succes. Alle merkstrategen hebben hun mond vol over ’het laden van merken', maar in praktijk blijven de meeste merken en producten tamelijk inhoudsloos en onderling uitwisselbaar.

related partner content for mobile comes here

Is design dan het tovermiddel bij uitstek? Nee, maar je kunt er een juiste positionering goed (en letterlijk) mee vormgeven. Het tot dan wat slome Philips onderscheidde zich enige jaren geleden opeens als innovatief en trendy toen het, samen met Alessi, een opmerkelijke en succesvolle lijn van huishoudelijke producten op de markt zette. Maar trends zijn tijdgevoelig en dus kortdurend, voor je ’t weet zit je met een verouderd product, is vaak de verdediging van fabrikanten die zich weinig aan design gelegen laten liggen. Kan zijn, maar de klant leeft toch in het heden en je zult hem of haar moeten volgen in smaak en voorkeur. Op naar de designbureaus dus.

< SIZE=1>bron : absatzwirtschaft<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in