Overslaan en naar de inhoud gaan

Dertien nominaties voor Social Media Monitor

De Social Media Monitor ranglijst bestaat dit jaar niet uit twaalf, maar dertien organisaties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden zijn gekozen uit een longlist van 25 organisaties, die in mei waren geselecteerd uit de tachtig merken die meededen aan de zesde editie van de Social Media Monitor.

related partner content for mobile comes here

De Social Media Monitor is het jaarlijkse onderzoek van Social Embassy waarin vragen worden gesteld over social media doelstellingen, budgetten, de interne organisatie, de inzet van verschillende kanalen, verwachtingen en ontwikkelingen.

Het panel van de Social Media Monitor kwam gisteren bij elkaar om de top 25 terug te brengen naar een top 12. Dat is niet gelukt. Het is een top 13 geworden.

In alfabetische volgorde:

ABN Amro
Anwb
bol.com
Coolblue
Grolsch
ING
KLM
NS
T-Mobile
Vodafone
Volkswagen
wehkamp.nl
WNF

De genomineerde presenteren zich volgende week dinsdag aan panel en publiek tijdens de , Deze is vrij toegankelijk voor publiek. Aanmelden kan door te rsvp’en op het event op , hier vind je ook het programma van de dag en kun je dus zien welk merk wanneer zal presenteren.

Tijdens het slotevent van de , op 29 oktober in Trouw, wordt de definitieve lijst bekend gemaakt en het rapport gepresenteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in