Dertien nominaties voor Social Media Monitor


De genomineerden zijn gekozen uit een longlist van 25 organisaties, die in mei waren geselecteerd uit de tachtig merken die meededen aan de zesde editie van de Social Media Monitor.
De Social Media Monitor is het jaarlijkse onderzoek van Social Embassy waarin vragen worden gesteld over social media doelstellingen, budgetten, de interne organisatie, de inzet van verschillende kanalen, verwachtingen en ontwikkelingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet panel van de Social Media Monitor kwam gisteren bij elkaar om de top 25 terug te brengen naar een top 12. Dat is niet gelukt. Het is een top 13 geworden.
In alfabetische volgorde:
ABN Amro
Anwb
bol.com
Coolblue
Grolsch
ING
KLM
NS
T-Mobile
Vodafone
Volkswagen
wehkamp.nl
WNF
De genomineerde presenteren zich volgende week dinsdag aan panel en publiek tijdens de Social Media Monitor 6 Inspiration Day, Deze is vrij toegankelijk voor publiek. Aanmelden kan door te rsvp’en op het event op Facebook, hier vind je ook het programma van de dag en kun je dus zien welk merk wanneer zal presenteren.
Tijdens het slotevent van de #SMM6, op 29 oktober in Trouw, wordt de definitieve lijst bekend gemaakt en het rapport gepresenteerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid