Overslaan en naar de inhoud gaan

Dappere Dick vs. Ranzige Rocco

Briljant artikel in het vakblad Communicatie deze maand; het interview met Dick Kors, communicatiemanager van Stork, over de perikelen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Briljant artikel in het vakblad Communicatie deze maand; het interview met Dick Kors, communicatiemanager van Stork, over de perikelen met de equity-fondsen. De redactioneel waarin de hoofdredacteur het artikel aankondigt en aangeeft te twijfelen tussen 'Dappere Dick' en 'Droevige Dick' maakte me al direct nieuwsgierig. Ik heb het stuk ademloos gelezen. Zelden zoveel eerlijkheid en authenticiteit bij een vakgenoot kunnen ontdekken. Die man is echt met hart voor de zaak en voor het vak aan de slag. Gelukkig, ze bestaan nog. Voor mij dus vooral een Dappere Dick.

related partner content for mobile comes here

Jammer dat uiteindelijk de juristen toch weer de overhand kregen en (Droevige) Dick uiteindelijk gevraagd hebben publicatie tegen te gaan. Gelukkig heeft hoofdredacteur Ranzige Rocco daar een stokje voor gestoken. Anders was dit pareltje voor de liefhebber verborgen gebleven. Van de inhoud heb ik verder overigens niets onthouden; volkomen overheen gelezen. Volstrekt onbelangrijk ook, toch? Ik hoop oprecht voor Dick dat er niets serieus schadelijks in staat. Morgen ga ik aandelen Stork kopen, of misschien wel een mooie nieuwe kippenslachtmachine; met het volste vertrouwen in Dick en zijn niet te splitsen Stork-collega's.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in