Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Consumentenbond richt pijlen met opzeggen samenwerking Stichting Reclame Code op verkeerde partij’

Nadat de stichting goedkeuring gaf aan de Reclamecode Online Kansspelen, zegde de Consumentenbond de samenwerking definitief op.
Online gokken bij Toto
Online gokken bij Toto
Online gokken bij Toto
Online gokken bij Toto

Eerst opschorten, daarna definitief opzeggen. Het lijkt erop dat de Consumentenbond maximaal effect wil sorteren rond de door de bond verafschuwde Reclamecode Online Kansspelen. Die code kreeg op 14 december na overleg tussen omroepen, vergunninghouders van online kansspelen en mediapartijen, en in samenwerking met de Stichting Reclame Code, definitief akkoord. Dezelfde dag nog liet de Consumentenbond via een perscommuniqué weten de samenwerking met de SRC op te zeggen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in