CBS weigert reclame homodatingsite
De Amerikaanse zender CBS wil tijdens de Super Bowl geen reclame van een homorelatiewebsite uitzenden.
De zender voert onder meer financiële redenen en interne richtlijnen aan voor de afwijzing van de commercial tijdens de finale van het American football. Dat meldden Amerikaanse media.
De homodatingsite ManCrunch.com beschuldigt CBS van regelrechte discriminatie. In de reclamespot bekijken twee mannen samen een wedstrijd, om elkaar vervolgens hartstochtelijk te kussen.
De Superbowl-uitzending op zondag 7 februari staat garant voor hoge kijkcijfers. CBS vraagt tot 3 miljoen dollar voor dertig seconden reclame. De zender weigerde al eerder reclame, zoals een erotisch getinte biercommercial.
Bron: ANP.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid