Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgische mortierbrigade neemt Group94 over

Het digitale bureau wordt per direct geïntegreerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gentse design boutique heeft expertise op vlak van digitaal design en user experience. Mortierbrigade wil met de overname &;de volgende 10 jaar effectief, creatief en populair werk voor merken creëren via alle mogelijke touchpoints&;.

related partner content for mobile comes here

Jens Mortier: &;De tools en de kanalen om de consument van vandaag te bereiken en te beïnvloeden, kent iedereen intussen. Toch merken we al te vaak dat het merkverhaal inhoudelijk en visueel niet doorvertaald wordt in allerlei digitale kanalen – van de socialemedia-accounts tot e-mails. Dankzij de expertise van de mensen van Group94 kunnen we onze klanten nu een oplossing bieden om hun merkverhaal in alle touchpoints even creatief als slim te vertellen, te meten en bij te sturen.&;

Pascal Leroy, oprichter van Group 94, geeft de leiding (en zijn expertise) stapsgewijs door. Group94 maakt(e) werk voor onder meer Getty Images worldwide, EA Games, Adidas en Unilever.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in