Atradius en Unilever partners Rembrandthuis
Atradius en Unilever zijn de hoofdsponsors van festiviteiten rondom de viering van Rembrandts 400ste geboortedag in Museum Het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onder de noemer 'Rembrandtjaar in het Rembrandthuis' staat 2006 in het teken van het eerbetoon aan de belangrijkste Nederlandse schilder uit de Gouden Eeuw. Voor kredietverzekeraar Atradius biedt dit culturele partnership de mogelijkheid haar naam nationaal en internationaal te verbinden aan de wereldberoemde schilder Rembrandt. Unilever geeft door de verbintenis met het Rembrandthuis culturele invulling aan het sponsorbeleid.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid