Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn blijft onverminderd inzetten op kiloknallen

Ook Deen blijft vol op het orgel gaan van vleesaanbiedingen zonder dierenwelzijnskeurmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jaar op jaar zet Albert Heijn steviger in op promoties van vlees zonder dierenwelzijnskeurmerk. In 2018 voerde Albert Heijn de lijst aan met 1292 ‘kiloknallers’, in 2019 waren dat er 1526 en vorig jaar bleef de teller pas steken op 1563. Dat blijkt uit de jaarlijkse rapportage van Wakker Dier, de ‘Kiloknallermonitor’. Wakker Dier, dat de Kiloknaller-campagne als één van zijn belangrijkste instrumenten ziet, zegt al jaren dat supermarkten zo snel mogelijk moeten stoppen met kiloknallen. ‘Kiloknallen drijft de vraag naar dit leedvlees verder op. Het is tijd dat supermarkten hun klanten juist verleiden tot diervriendelijkere keuzes.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in