Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo groeit Bloomon door tot Europees marktleider

Bloomon-CMO Reinoud Haal verklaart het succes van zijn team. ‘Door verschillende specialisten samen te brengen, blijven we ontwikkelen.'
Reinoud Haal
Reinoud Haal

Zijn vriendin moet af en toe nog lachen om het feit dat hij CMO op zijn visitekaartje heeft staan. Reinoud Haal, de belangrijkste marketeer bij succesbedrijf Bloomon, deed namelijk geen marketingopleiding. Er ingerold, zoals je dat noemt. Toen Haal van de middelbare school kwam, dacht hij eerder tennisser te worden. Op basis van zijn tenniscapaciteiten kreeg hij namelijk een beurs voor de University of Iowa waar hij Business Administration en Finance ging studeren. Aanvankelijk als tussenjaar, maar het studentenleven in de campusbubbel beviel dermate goed dat hij zijn hele studententijd er door bracht. Veel trainen, maar ook veel feesten. ‘Ik wist wel dat ik niet de top 10 kon halen en dat een succesvolle profcarrière er voor mij niet inzat. Maar het was wel heel gaaf om zo nog beter te leren spelen en tegelijk te studeren.’Bloom

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in