Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Gogh Museum kiest voor Floral Street als eerste 'parfumpartner'

De organisaties willen samen een wereldwijd publiek enthousiasmeren voor de combinatie van de zogenoemde ‘fine art and fine fragrance’.
Van Gogh Museum kiest voor Floral Street als eerste 'parfumpartner'
Van Gogh Museum kiest voor Floral Street als eerste 'parfumpartner'
Van Gogh Museum kiest voor Floral Street als eerste 'parfumpartner'
Van Gogh Museum kiest voor Floral Street als eerste 'parfumpartner'

Het duurzame Britse merk Floral Street wordt parfumpartner van het Van Gogh Museum. Beide organisaties hopen met de samenwerking een wereldwijd publiek te enthousiasmeren voor de combinatie van de zogenoemde ‘fine art and fine fragrance’, volgens het museum als eerbetoon aan het werk van Vincent van Gogh.

related partner content for mobile comes here

Licentiepartnerschap

De samenwerking tussen Floral Street en het Van Gogh Museum moet het  internationale publiek de kans bieden om te ontdekken hoe Van Goghs passie voor de natuur de basis vormt voor de creatie van duurzame geuren.

De eerste lijn van het aangekondigde vier jaar durende licentiepartnerschap wordt in augustus 2021 gelanceerd. De geuren en de designs van bloemen in deze eerste lijn zijn volgens Michelle Feeney, oprichter van Floral Street, geïnspireerd op de schoonheid en het optimisme van een van Van Goghs beroemdste meesterwerken.

'Gedeelde liefde'

Feeney, zegt verder dat Floral Street het eerste parfummerk is dat is gekozen ‘Ik ben voor een samenwerking met het Van Gogh Museum. ‘We delen, met het museum en de werken van Van Gogh een liefde voor de natuur en het vinden van schoonheid in het alledaagse. Door deze samenwerking zijn we in staat om ons verhaal op een nieuwe manier te vertellen, waarbij de schoonheid van kunst met die van parfum samenkomt.’ 

'Divers publiek inspireren'

Emilie Gordenker, algemeen directeur Van Gogh Museum, vertelt dat beide partijen met de samenwerking een nieuwe manier willen creëren om de kunst van Van Gogh te beleven. ‘Het is onze missie om om een divers publiek te inspireren, met oog voor toekomstige generaties.’

Lees ook: Robijn verleidt reizigers met naar Zwitsal geurende abri’s

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in