Overslaan en naar de inhoud gaan

Zes genomineerden Data Quality Award

Europ Assistance, Stichting Infofilter, het Alliance Consumenten Loyaliteitsprogramma van Essilor en Loyalty Lab, Nuon, Oxxio en T-Mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Data Quality Award, een initiatief van DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association), wordt jaarlijks toegekend aan ‘die onderneming die binnen een afgebakend project de meeste toegevoegde waarde uit haar datakwaliteit haalt’.
De Data Quality Award is in het leven geroepen om datakwaliteit als strategisch issue een extra impuls te geven. Juryvoorzitter Frank Buytendijk: ‘De jury was onder de indruk van de hoge kwaliteit van de inzendingen. Het geeft aan dat de deelnemende organisaties het belang van datakwaliteit in de bedrijfsvoering erkennen. Datakwaliteit is in opmars.’

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de award is op 29 november in het Kasteel van de Nyenrode Business Universiteit te Breukelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in