Zes genomineerden Data Quality Award
Europ Assistance, Stichting Infofilter, het Alliance Consumenten Loyaliteitsprogramma van Essilor en Loyalty Lab, Nuon, Oxxio en T-Mobile…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Data Quality Award, een initiatief van DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association), wordt jaarlijks toegekend aan ‘die onderneming die binnen een afgebakend project de meeste toegevoegde waarde uit haar datakwaliteit haalt’.
De Data Quality Award is in het leven geroepen om datakwaliteit als strategisch issue een extra impuls te geven. Juryvoorzitter Frank Buytendijk: ‘De jury was onder de indruk van de hoge kwaliteit van de inzendingen. Het geeft aan dat de deelnemende organisaties het belang van datakwaliteit in de bedrijfsvoering erkennen. Datakwaliteit is in opmars.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De uitreiking van de award is op 29 november in het Kasteel van de Nyenrode Business Universiteit te Breukelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid