Zelf Passbook coupons maken met het nieuwe Fosbury platform
[PERSBERICHT]
“We geloven dat ‘digitale portemonnees’ zoals Apple’s Passbook enorme mogelijkheden bieden voor bedrijven om hun online databases naar de ‘offline’ wereld te trekken. Met Fosbury leveren we een fantastische tool om dat te doen.” aldus Lucas Tieleman, mede-oprichter van Fosbury. “Veel merken en retailers spenderen erg veel tijd en moeite om Facebook fans & Twitter volgers te krijgen. Als ze die eenmaal hebben, is het ook belangrijk ze te activeren. Mobiele coupons zijn daar een prachtige mogelijkheid voor. De vraag is alleen hoe krijgt de consument die op haar telefoon. Iedere iPhone heeft standaard Passbook op de telefoon staan en consumenten kunnen coupons die aangemaakt zijn via Fosbury heel simpel toevoegen. Ze hoeven geen speciale kortingsbonnen Apps of andere zaken te installeren. Fosbury geeft de retailers de mogelijkheid die coupons aan haar consument aan te bieden met behulp van Passbook.”
Fosbury is het geesteskind van Willem Spruijt, Martijn de Kuijper en Lucas Tieleman. Willem en Martijn richtte eerder Yunoo op. De start-up won meerdere prijzen waaronder web-site van het jaar en werd eerder verkocht aan AFAS Software. Lucas richtte eerder 94Wines en Repudo op.
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid