Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelf Passbook coupons maken met het nieuwe Fosbury platform

Nederlandse start up lanceert campagne platform voor het ontwerpen, beheren en distribueren van Passbook campagnes
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

“We geloven dat ‘digitale portemonnees’ zoals Apple’s Passbook enorme mogelijkheden bieden voor bedrijven om hun online databases naar de ‘offline’ wereld te trekken. Met Fosbury leveren we een fantastische tool om dat te doen.” aldus Lucas Tieleman, mede-oprichter van Fosbury. “Veel merken en retailers spenderen erg veel tijd en moeite om Facebook fans & Twitter volgers te krijgen. Als ze die eenmaal hebben, is het ook belangrijk ze te activeren. Mobiele coupons zijn daar een prachtige mogelijkheid voor. De vraag is alleen hoe krijgt de consument die op haar telefoon. Iedere iPhone heeft standaard Passbook op de telefoon staan en consumenten kunnen coupons die aangemaakt zijn via Fosbury heel simpel toevoegen. Ze hoeven geen speciale kortingsbonnen Apps of andere zaken te installeren. Fosbury geeft de retailers de mogelijkheid die coupons aan haar consument aan te bieden met behulp van Passbook.”
Fosbury is het geesteskind van Willem Spruijt, Martijn de Kuijper en Lucas Tieleman. Willem en Martijn richtte eerder Yunoo op. De start-up won meerdere prijzen waaronder web-site van het jaar en werd eerder verkocht aan AFAS Software. Lucas richtte eerder 94Wines en Repudo op.
MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in