Overslaan en naar de inhoud gaan

Yvonne Nassar (Van Gogh Museum): ‘Een museum is niet alleen een plek waar je kennis háált’

CMO Studio | Nassar wil dat het Van Gogh een plek is waar het publiek van zich laat horen.
Yvonne Nassar te gast in CMO Studio
Yvonne Nassar te gast in CMO Studio
© Video: JTD Producties
Yvonne Nassar te gast in CMO Studio
Yvonne Nassar te gast in CMO Studio
© Video: JTD Producties

Als we zeggen dat het een rottijd is geweest voor de musea, dan is daar niets aan gelogen. Ook het Van Gogh Museum kon niet wachten totdat het de deuren weer kon openen. Nu is het zaak om in de post-corona-era de turbo’s aan te zetten om de mensen weer naar het Van Gogh te krijgen. Wat is daarvoor nodig? Welke ijzers heeft het marketingteam van het museum in het vuur liggen? En welke rol speelt de campagne ‘Zie Van Gogh zelf’ daarin?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in