Overslaan en naar de inhoud gaan

Xbox en adidas maken wereldwijde alliantie bekend

Xbox en adidas, hebben vandaag een strategische alliantie voor de lange termijn bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en adidas, hebben vandaag een strategische alliantie voor de lange termijn bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Wat gaan ze doen?

Er komen Xbox 360 kiosken in adidas-winkels. Xbox-kiosken zullen worden geplaatst in winkelcentra in Amerika, Europa, Japan, Canada, Azië, Latijns-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland als voorbereiding op de FIFA wereldkampioenschappen voetbal in 2006.

Xbox zal samen met adidas de MTV televisieserie 'MTV Goal - Duitsland 2006' ondersteunen waarin de vorderingen van 10 van 's werelds meest belovende jonge voetbaltalenten worden gevolgd terwijl ze knokken voor een plaats in de nationale selectie voor 2006. Het programma zal vanaf half november 2005 worden uitgezonden.

Er zal informatie over adidas geïnstalleerd worden op de consoles van Xbox 360, en Xbox zal
genoemd worden op de door adidas geplande mobiele portaal voor de FIFA WK voetbal in 2006.

Xbox ondersteunt 'Goal: De film', een reclamecampagne samen met adidas.

Xbox zal een aantal kiosken neerzetten op alle adidas voetbalevenementen tijdens de voorbereiding op de FIFA WK voetbal in 2006.

'De alliantie tussen adidas and Xbox getuigt dat sport, levensstijl en videogames onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn,' zei Peter Moore, corporate vice president van Worldwide Marketing and Publishing voor Xbox. 'Bij Xbox 360 komen alle drie deze elementen samen om de sportervaring echt te vergroten. We zien uit naar de samenwerking met adidas bij dit spannende programma.'

Richard Prenderville, hoofd van Global Media bij adidas, voegde hieraan toe: 'We vinden de samenwerking met Xbox 360 zeer opwindend. Bij adidas geloven we echt in innovatie en onze samenwerking zal een ieder die van indoor en outdoor activiteiten houdt enthousiast maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in