WPP voegt sport en entertainment samen
WPP-dochters 141 Worldwide North America en Premiere Sponsorship Marketing (PSM) gaan de krachten (wereldwijd) bundelen in 141 Premiere…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De joint venture combineert de sportmarketing van PSM met de verschillende communicatiedisciplines van 141 Worldwide. Jim O'Toole, ceo van PSM, zegt dat de combinatie Europese en wereldwijde klanten toegang biedt tot de grote Amerikaanse sport- en lifestyleplatforms.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Klanten van PSM zijn onder meer Manchester United Football Club, TNT, Castrol, Nikon en het BMW Williams Formula 1 team.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(Media and Marketing Europe).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid