Winnaars EVA 2006


De awards werden uitgereikt op 10 april tijdens een feestelijk diner in Hotels van Oranje (Noordwijk). Nokia Mobile Phones ontving op deze bijeenkomst een Inspiration Award. De titel Eventbureau van het Jaar 2006 ging naar Bruggen Verwiel Eventmarketing.
De EVA werd dit jaar op initiatief van Stichting Excellent Event voor de zesde keer uitgereikt. Voor het eerst waren er geen gouden, zilveren of bronzen EVA’s. De jury wees één winnaar per categorie aan.
MVO Nederland won in de categorie business-to-business met het event Het Nieuwe Ondernemen. De jury over het event: “De kern van waar het bij deze organisatie om draait, is op een creatieve manier zichtbaar en tastbaar gemaakt. De voornaamste activiteit van deze organisatie is kennis opbouwen binnen het netwerk en die nieuwe kennis vervolgens weer binnen en buiten het netwerk aanbieden. Het event sluit daar naadloos bij aan.”?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMasterfoods/Pedigree sleepte de EVA in de wacht in de categorie business-to-consumer met het Intratuin Event. “Het event bracht de merkwaarden en het nieuwe communicatietraject van de organisatie op een geloofwaardige en persoonlijke wijze onder de aandacht, zorgde voor positief rumoer op de winkelvloer en stelde de kandidaat in staat zijn dbase verder uit te bouwen,”? zo oordeelde de jury.
Randstad Nederland won in de categorie intern gerichte events met de bijeenkomsts Randstad 45 jaar: Good to know you. Het juryrapport: “Het inzetten van een event als kern van een omvangrijk en langlopend communicatieprogramma is gedurfd vanwege de lengte en complexiteit van dat programma en vanwege het cruciale belang ervan voor de identiteit van de organisatie. Een schoolvoorbeeld van ‘binden en boeien van medewerkers’ met behulp van een event.”?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid