Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars EVA 2006

MVO Nederland, Masterfoods/Pedigree en Randstad Nederland zijn de winaars van de EVA 2006 nationale event award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De awards werden uitgereikt op 10 april tijdens een feestelijk diner in Hotels van Oranje (Noordwijk). Nokia Mobile Phones ontving op deze bijeenkomst een Inspiration Award. De titel Eventbureau van het Jaar 2006 ging naar Bruggen Verwiel Eventmarketing.

related partner content for mobile comes here

De EVA werd dit jaar op initiatief van Stichting Excellent Event voor de zesde keer uitgereikt. Voor het eerst waren er geen gouden, zilveren of bronzen EVA’s. De jury wees één winnaar per categorie aan.
MVO Nederland won in de categorie business-to-business met het event Het Nieuwe Ondernemen. De jury over het event: “De kern van waar het bij deze organisatie om draait, is op een creatieve manier zichtbaar en tastbaar gemaakt. De voornaamste activiteit van deze organisatie is kennis opbouwen binnen het netwerk en die nieuwe kennis vervolgens weer binnen en buiten het netwerk aanbieden. Het event sluit daar naadloos bij aan.”?

Masterfoods/Pedigree sleepte de EVA in de wacht in de categorie business-to-consumer met het Intratuin Event. “Het event bracht de merkwaarden en het nieuwe communicatietraject van de organisatie op een geloofwaardige en persoonlijke wijze onder de aandacht, zorgde voor positief rumoer op de winkelvloer en stelde de kandidaat in staat zijn dbase verder uit te bouwen,”? zo oordeelde de jury.

Randstad Nederland won in de categorie intern gerichte events met de bijeenkomsts Randstad 45 jaar: Good to know you. Het juryrapport: “Het inzetten van een event als kern van een omvangrijk en langlopend communicatieprogramma is gedurfd vanwege de lengte en complexiteit van dat programma en vanwege het cruciale belang ervan voor de identiteit van de organisatie. Een schoolvoorbeeld van ‘binden en boeien van medewerkers’ met behulp van een event.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in