Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt Future CMO of the Year?

Adformatie kiest samen met een kundige en kritische vakjury de Future CMO of the Year.
Jury CMO of the Year
De vakjury van CMO of the Year: Boukje Taphoorn, Beate Crombags- Van Dongen, John Olivieira, Susanne van Nierop, Erik Hoogenhout, Jan…
Jury CMO of the Year
De vakjury van CMO of the Year: Boukje Taphoorn, Beate Crombags- Van Dongen, John Olivieira, Susanne van Nierop, Erik Hoogenhout, Jan…

Adformatie kiest jaarlijks samen met een kundige en kritische vakjury de Future CMO of the Year, een aanstormend talent. Naast de CMO Community zijn ook lezers van Adformatie uitgenodigd marketingtalenten uit hun netwerk te kandideren die dit jaar zijn opgevallen en een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd. 

related partner content for mobile comes here

De Future CMO of the Year is niet ouder dan 28 jaar, maar weet desondanks indruk te maken in het marketingvak. Door een originele visie, een creatieve aanpak en/of door doorzettingsvermogen waardoor er aantoonbaar resultaat is gerealiseerd. Is er een nieuwe doelgroep aangeboord? Een nieuwe dienst bedacht? Een businesscase neergezet waardoor ze zelfs hogerop in de organisatie nieuwsgierig werden? Adformatie is op zoek naar de talenten die vandaag het verschil maken en morgen het marketingroer kunnen overnemen. 

Criteria:

  • Vernieuwing: de marketeer heeft het afgelopen jaar het verschil weten te maken binnen de marketingorganisatie door dingen anders te doen
  • Succes: de vernieuwing heeft een aantoonbare positieve impact gehad op een van de marketingdoelstellingen en dit kan worden onderbouwd.
  • Visie: heeft een visie op de rol van marketing en de toekomst ervan en deelt deze met collega’s en/of vakgenoten. Hij/zij heeft een creatieve manier van presenteren.

De vakjury is bijna compleet en bestaat dit jaar uit:

  • Boukje Taphoorn (CMO Bol.com)
  • Beate Crombags (partner customer experience & digital transformation EY)
  • Yvonne Nassar (head of marketing & communication Van Gogh Museum/voorzitter PIM)
  • Edgar Molenaars (partner customer & brand advisory KPMG)
  • Erik Hoogenhout (CMO CMS DSB)
  • John Olivieira (uitgever Oneworld/kroonlid Raad van Cultuur/voorzitter FARE netwerk)
  • Jan Willem Koch (ceo Hallmark)
  • Susanne van Nierop (hoofdredacteur Adformatie)

Kandidaten voor Future CMO of the Year kunnen tot en met vandaag worden voorgedragen via het inzendformulier.

De jury gaat tijdens twee verschillende sessies aan de slag met dossiers die over de kandidaten worden samengesteld op basis van vragenlijsten en interviews. De winnaars worden bekendgemaakt op CMO Day op 17 mei in Capital C waar de CMO community samenkomt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in