Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar gaan de 190 duizend VanMoof-klanten heen? En heeft de merknaam toekomst?

Drie experts over de kansen voor andere e-bikefabrikanten en de impact van imagoschade op de VanMoof-merknaam bij een eventuele doorstart.
VanMoof
Een VanMoof-fiets
© Afbeelding: VanMoof
VanMoof
Een VanMoof-fiets
© Afbeelding: VanMoof

Het faillissement van de most funded e-bike company roept de vraag op waar de 190 duizend VanMoof-klanten straks naartoe gaan. En is er toekomst voor de merknaam VanMoof? Drie experts delen hun verwachtingen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Zoals immer is er een zwijgende meerderheid. Ik heb al bijna 4 jaar mijn VanMoof; tot grote tevredenheid. Rijdt als de brandweer, nooit iets mee gehad, nog geen lekke band. Geen spatje roest, hetgeen ik van mijn Batavus niet kan zeggen. Klaarblijkelijk is er bij de onderdelenproductie van latere modellen veel fout gegaan (bezuinigd?). En ja.., zoals we vooral ook in reclameland weten: rework is killing.

Marcel Jansen

Er hangt inderdaad even een sluier van negatief sentiment over VanMoof, maar ik verwacht dat de sterke en voor de branche unieke begeerlijkheid rond het merk overwint. Hierin zit ook de waarde voor de koper. Ik zie dagelijks alleen maar (nog steeds) tevreden en trotse rijders op hun VanMoof. Gevoed door orginaliteit, lef, design en innovatie staat er een sterk onderscheidend merk in een toch wat traditionele categorie. Partijen die kunnen ingrijpen in het productieproces en de problemen rond 'reparatie en service' kunnen oplossen krijgen een merk in handen vol internationale potentie in groeiende urban biking markt.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in