Vrouwendrankje Heineken heet Jillz
Heineken introduceert komend voorjaar definitief een drankje dat speciaal bedoeld is voor de vrouw. De 'Sprakling Cider Blend', het nat van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Consumentenonderzoek wees uit dat de introductienaam Charli minder goed aansloeg. Jillz bevat 5 procent alcohol en is minder bitter dan bier. Een goed alternatief voor bier en wijn, aldus Heineken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het drankje is de afgelopen twee maanden getest in zeventien horecagelegenheden in Amsterdam en Deventer. De doelgroep bleek volgens een woordvoerster van het bedrijf breder dan verwacht. Maar liefst 75 procent van de respondenten vond het drankje lekker. Ook mannen bleken niet afkerig te zijn van Jillz, aldus woordvoerster Pascal van Ham van Heineken (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid