Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever wil betaling bureaus wijzigen

Unilever wil de manier waarop bureaus worden betaald veranderen. Het concern wil een fee gaan betalen afhankelijk van het succes van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu betaalt Unilever de bureaus 15 procent 'bureaukorting'. Vice president voor media services Brad Simmons zegt in de Wall Street Journal dat een dergelijk nieuw systeem nog dit jaar zou moeten lopen. Het concern wil met de 'fee' de best mogelijke manier van adverteren vinden: Nu leunt Unilever nog zwaar op print en televisie, mogelijk wordt online advertising veel belangrijker, aldus Simmons. Volgens hem is de 15 procent-regeling niet langer relevant en zijn televisie en print niet vanzelfsprekend het meest effectief. "Outdoor advertenties en webvertising worden vaak onterecht over het hoofd gezien." Unilever's reclamebudget is ongeveer 3,6 miljard dollar per jaar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in