Overslaan en naar de inhoud gaan

Unicef Nederland kiest voor MediaScience

Het digitale marketingbureau gaat campagnes op sociale media verzorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sociale media zijn belangrijke kanalen geworden voor Unicef om de doelgroep te bereiken. Tot nu toe werd dat intern gedaan.

De eerste campagnes die MediaScience verzorgt staan inmiddels live. Saskia Fagnotti, mediacoördinator Unicef: &;Sociale media zijn al lange tijd een onderdeel van onze online communicatiemix. Maar wij denken dat dit optimaler kan. Na een korte oriëntatie hebben we gekozen voor MediaScience, omdat we denken dat het bureau in staat is om samen met ons stappen voor de toekomst te maken.&;

related partner content for mobile comes here

René Zeedijk, managing partner MediaScience: &;Wij vinden het fantastisch om mee te kunnen helpen aan de missie van Unicef en kunnen data, creatie en sociale media perfect op elkaar afstemmen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in