Uitslag poll: Marketing kan echt niet zonder MVO
Onze poll ging over de vraag of marketing wel zonder MVO kan. Hoewel de poll zo nu en dan verziekt werd door een malloot, hebben we dat zo…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo steeg het antwoord 'Ja, marketing kan best zonder MVO. Het gaat wel weer over' opeens van 4 naar 40 procent. We hebben toen alle antwoorden die achter elkaar binnenkwamen weggehaald.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De uitslag.
Er kwamen in totaal 349 stemmen binnen. En de meeste bezoekers denken dat MVO een sterke rol moet spelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Nee, marketing kan niet zonder MVO. Het is een kans', haalde 37 procent. En de dramatische optie 'Nee! Marketing moet aan MVO doen, anders is alles over..' scoorde zelfs 41 procent.
De negatieve optie 'Ja. Marketing kan best zonder MVO' kwam aan het eind niet verder dan 22 procent van de stemmen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid