Overslaan en naar de inhoud gaan

TTG investeert in nieuwe titel Jan

Jan is de naam van een nieuwe vrouwenglossy van de sinds februari bestaande uitgeverij Bloom Publishing. De Telegraaf Tijdschriften Groep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan is een 'supervrouwelijke glossy' die toch no-nonsense., praktisch en informatief is’. Hart van de doelgroep is de vrouw van 30-plus.

related partner content for mobile comes here

Bloom Publishing is een stand-alone uitgeverij, maar TTG is mede-investeerder. Schaepman vandaag in vakblad Adformatie: 'TTG had voor deze doelgroep nog geen titel en het past bovendien perfect in hun portfolio. TTG houdt in het achterhoofd dat Jan op termijn kan worden geïntegreerd.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in