Overslaan en naar de inhoud gaan

Stichting CPNB en lezersplatform Hebban.nl bouwen liefdesnestje

Samenwerken om de Nederlandse lezers de vleugels uit te laten slaan.
CPNB en Hebban
Sander Verheijen en Eveline Aendekerk na het tekenen van de samenwerkingsovereenkomst
CPNB en Hebban
Sander Verheijen en Eveline Aendekerk na het tekenen van de samenwerkingsovereenkomst

De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) existeert natuurlijk voor de bevordering van zowel het lezen als het boekbezit. De nieuwe strategie van de stichting, ‘De lezer centraal’ lijkt in dit opzicht zeker niet uit de lucht gegrepen, want die is gericht op ‘het aanwakkeren van de leescultuur in Nederland door lezers te inspireren en te helpen bij hun boekenkeuze.’ Monnikenwerk in deze digitale visuele tijden. Wat kan helpen? Nou, bijvoorbeeld een relatie aangaan met populaire boekrecensie-site met - zeg - een half miljoen bezoekers per maand, dat ook nog eens steunt op een uitgebreide community van 180.000 hardcore lezers. Precies wat de stichting gaat doen, de handen met Hebban.nl ineenslaan. Geen onmogelijke liefde dus, vooralsnog.

related partner content for mobile comes here

Hoe gaat de samenwerking er concreet uitzien?

Binnen de bestaande leesbevorderende campagnes zoals de Boekenweek, Kinderboekenweek, De Nationale Voorleesdagen en Nederland Leest gaat de CPNB samen met Hebban.nl extra acties en content maken. Ook komen er speciale leesclubs bij de thema’s van de campagnes. Daarmee is bij Nederland Leest dit jaar al met succes geëxperimenteerd. De CPNB zal Hebban.nl versterken en helpen het bereik te vergroten door voortdurend naar het lezersplatform te verwijzen en het platform te verrijken met content.

In verband met deze samenwerking zal op zeer korte termijn de huidige aankoopknop van Hebban.nl worden verwijderd, Hebban.nl wordt helemaal een inspiratieplatform.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in