
Wunderman Thompson stelt Michael Jansen aan als executive creative director. In zijn nieuwe rol werkt hij nauw samen met Bas Korsten, die recent tot wereldwijde CCO van Wunderman Thompson werd benoemd. Het duo werkte van 1997 tot 2011 als Creative Directors van DDB Amsterdam, Selmore en Nothing.
Michael zal in de dagelijkse creatieve leiding van Wunderman Thompson worden bijgestaan door twee creative director teams: Chris Sant en Dieuwer Bulthuis die zes jaar bij het bureau werkzaam zijn en Rienk de Vries en Niels Bredemeijer, drie jaar bij (voorheen) JWT.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyVerder komen Nik Sluijs en Joey Boeters (ex-Indie) de gelederen als senior creatives versterken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee