Simone Vries: ‘Inzichten uit neuromarketing zullen de mediamix’ veranderen’
Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Al ruim 220 jaar bezorgen we bijzondere momenten. Om de favoriete bezorger te zijn, maken we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk. We vernieuwen door moderne logistiek en communicatiekanalen te combineren. Elke dag kijken we hoe het beter kan. Wij geloven in de kracht van de brievenbus en verbinden verzenders en ontvangers met effectieve communicatie- en bezorgoplossingen. Zo krijgt elke boodschap de impact en aandacht die ze verdient.


Bekijk hier de presentatie van Simone Vries van PostNL of download de whitepaper ‘Media in het brein’.
Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Al ruim 220 jaar bezorgen we bijzondere momenten. Om de favoriete bezorger te zijn, maken we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk. We vernieuwen door moderne logistiek en communicatiekanalen te combineren. Elke dag kijken we hoe het beter kan. Wij geloven in de kracht van de brievenbus en verbinden verzenders en ontvangers met effectieve communicatie- en bezorgoplossingen. Zo krijgt elke boodschap de impact en aandacht die ze verdient.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid