Merkstrategie De Grote Marketing Enquête 2019: marketeers innoveren minder De Grote Marketing Enquête 2019 laat zien dat marketeers minder positief zijn over influencer marketing en minder innoveren.
Gedragsverandering Ben Tiggelaar: ‘We kunnen vaak niet anders dan veranderen’ Ben Tiggelaar vertelt waarom mensen veranderen vaak moeilijk vinden, en hoe je mensen uiteindelijk tóch mee krijgt.
Merkstrategie Bergman Clinics spoort mensen aan tot nadenken over zorg Zo transformeerde Bergman Clinics van cosmetisch kliniek tot keten van focusklinieken.
Premium Merkstrategie Marketeer of the Year Raymond Cloosterman (Rituals): 'Ik ben zeker ook ondernemer' Hoe de Rituals-topman zijn bedrijf naar een omzet van een miljard wil brengen.
Premium Merkstrategie Marketingbeest Erica van Vonderen (Basic-Fit): ‘Digital is geen marketing!’ Van Vonderen werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year. ‘Bullshit-killer Mark Ritson is voor mij een grote inspiratie.’
Advertorial / 6 NOVEMBER 2019, 16:40:00 Simone Vries: ‘Inzichten uit neuromarketing zullen de mediamix’ veranderen’ Uit uniek onderzoek blijkt hoe we verschillende media in ons brein ervaren en welke kanaalcombinaties het meest effectief zijn.
Campagnes / 5 NOVEMBER 2019, 23:07:00 Koning Toto wint twee gouden Effies, een ongekende prestatie 15 winnaars bij uitreiking Effie Awards 2019. Naast dubbel-goud ook zilver voor Nederlandse Loterij en TBWA\Neboko.