Shandwick fuseert met Weber
De Interpublic Group (IPG) wil in de komende twee jaar haar drie mondiale PR merken terugbrengen tot twee. Een gevolg hiervan is dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Veertien Webervestigingen in Europa zullen hun naam veranderen in Golin/Harris, dat hierdoor wereldwijd vierentwintig vestigingen krijgt met een totale honorariumkosten van zeventig miljoen Britse Ponden. Het bedrijf komt ook voor de eerste keer de top tien binnen van Amerikaanse PR bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De overige Weber en Shandwick vestigingen zullen samengaan om ervoor te zorgen dat IPG weer het grootste PR netwerk krijgt. IPG neemt ook WPP’s Burson-Marsteller over. Larry Weber, voorzitter en CEO van IPG’s Allied Communications Group wordt de CEO van Weber Shandwick Worldwide. (22-09-2000)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(bron: PR Week UK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid