Overslaan en naar de inhoud gaan

Remia hard uitgelachen om z'n bbq-saus voor echte mannen

Het meest opmerkelijke werk op sociale media, door The Best Social Media.
joe
joe

Er zijn producten die specifiek bedoeld zijn voor mannen of vrouwen, maar je zou denken dat dit bij etenswaren niet het geval zou kunnen zijn.

related partner content for mobile comes here

Hier dacht Remia toch anders over. Op de verpakking van hun BBQ-saus staat namelijk: 'For real men only'. De vraag is hoe serieus je dit moet nemen, maar een aantal twitteraars kon de 'seksistische' quote niet waarderen. Er ontstond een discussie. 

Het begon met deze Instagram story van Loïs

joe

En al snel wordt het opgepikt door Tim Hofman, die er een duidelijke mening over heeft.

Stoere saus blijkt een ding te zijn

En het roept nogal wat vragen op bij Tim

Niet iedereen snapt de ophef

Tot slot komt Remia met een gepast antwoord, en een goede oplossing.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in