Overslaan en naar de inhoud gaan

Radix op verzoek van Mecom terug als directeur LMG

Loek Radix hervat komende maandag zijn werk als directeur van de Limburg Media Groep (LMG).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radix keert terug op uitdrukkelijk verzoek van Mecom, de Britse eigenaar van LMG. Dat meldt dagblad De Limburger, een krant die door LMG wordt uitgegeven.

Loek Radix , vlak nadat Mecom de stekker uit het verkoopproces met de Belgische uitgeverij Concentra had getrokken. Ondernemingsraad en managementteam legden zich niet bij deze gang van zaken neer en zetten de interne reorganisatie stop. Zij werden, in hun streven Mecom terug aan de onderhandelingstafel te krijgen, ondersteund door het personeel, verenigd in de actiegroep &;STOP de moord op het Limburgse woord&;.

De Mecom-delegatie was onder de indruk van een massaal protest op 6 januari in Urmond. De Britse uitgever besloot in de dagen daarna de onderhandelingen met Concentra te heropenen en vanaf dat moment is het verkoopproces in een stroomversnelling gekomen. Op 13 februari tekenden Concentra, Mecom en de RvC van LMG een voorlopig koopcontract.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in