Qi en Only uit Conclusion en samen verder
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Bij QiOnly worden ‘creativiteit en kennis rondom merken, online communicatie en activatie worden gebundeld’. Klanten zijn onder meer Beiersdorf, FBTO, Unilever, KPN, ProRail, Conrad en het Aidsfonds.
Michael van Kerkwijk (managing partner Only) en Pieter Dingemans (strateeg bij Qi) zijn initiatiefnemers van de management buy-out en zij gaan gezamenlijk de directie vormen van QiOnly. Het nieuwe bureau is ‘in vergevorderd stadium’ met een derde partner.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagQi is sinds 2001 onderdeel van Conclusion, zakelijk dienstverlener op het gebied van ‘human capital, communication, organisation en technology’. In 2010 werd Only door Conclusion ingelijfd. Maar volgens Roland van der Poel van Conclusion past QiOnly, gezien de toekomstplannen, nu niet meer bij de groep: ‘Conclusion is dienstverlener die waardeketens bouwt. QiOnly ziet nieuwe groeipotentie in online platformen en interactieve concepten. Daarmee vermindert de aansluiting van QiOnly met de rest van Conclusion.’
Van Kerkwijk over de management buy-out: ‘De afgelopen jaren is Conclusion een constructieve partner geweest. QiOnly gaat zich, naast het maken van on- en offline campagnes, ook richten op het ontwikkelen van nieuwe online platformen en interactieve concepten, op eigen initiatief en als dienstverlener. In overleg met de directie van Conclusion kwamen we tot de conclusie dat de dit de nieuwe weg voor QiOnly is.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid