Overslaan en naar de inhoud gaan

Qi en Only uit Conclusion en samen verder

De directieleden van Qi en Only nemen per 1 juni via een management buy-out de activiteiten van het online- en reclamebureau over van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij QiOnly worden ‘creativiteit en kennis rondom merken, online communicatie en activatie worden gebundeld’. Klanten zijn onder meer Beiersdorf, FBTO, Unilever, KPN, ProRail, Conrad en het Aidsfonds.

related partner content for mobile comes here

Michael van Kerkwijk (managing partner Only) en Pieter Dingemans (strateeg bij Qi) zijn initiatiefnemers van de management buy-out en zij gaan gezamenlijk de directie vormen van QiOnly. Het nieuwe bureau is ‘in vergevorderd stadium’ met een derde partner.

Qi is sinds 2001 onderdeel van Conclusion, zakelijk dienstverlener op het gebied van ‘human capital, communication, organisation en technology’. In 2010 werd Only door Conclusion ingelijfd. Maar volgens Roland van der Poel van Conclusion past QiOnly, gezien de toekomstplannen, nu niet meer bij de groep: ‘Conclusion is dienstverlener die waardeketens bouwt. QiOnly ziet nieuwe groeipotentie in online platformen en interactieve concepten. Daarmee vermindert de aansluiting van QiOnly met de rest van Conclusion.’

Van Kerkwijk over de management buy-out: ‘De afgelopen jaren is Conclusion een constructieve partner geweest. QiOnly gaat zich, naast het maken van on- en offline campagnes, ook richten op het ontwikkelen van nieuwe online platformen en interactieve concepten, op eigen initiatief en als dienstverlener. In overleg met de directie van Conclusion kwamen we tot de conclusie dat de dit de nieuwe weg voor QiOnly is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in