Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijsvergelijker geeft commissie aan goede doelen

Zwolse ondernemer Hannes Hilgenkamp komt met alternatief voor Beslist.nl en Kieskeurig.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een vergelijkingssite waar consumenten elektronica prijzen kunnen vergelijken en tegelijk een goed doel kunnen steunen. 

related partner content for mobile comes here

Volgens Hilgenkamp zijn de grote vergelijkers vooral bezig met het uitbuiten van hun machtspositie. In plaats daarvan kiest hij met DeBestePrijs.nl er voor om een deel van de commissie weg te geven aan één van vier geselecteerde goede doelen. Na iedere online aankoop kunnen bezoekers drie eur doneren aan Stichting Edukans, Het Vergeten Kind, Fight cancer of Stichting Dierenlot.

In 2012 was Hilgenkamp nog als  te zien in het tv-programma De Beste Singer Songwriter van Nederland en te horen op 3FM. Met het partnerschap voor goede hoopt hij zowel een steentje bij te dragen aan een betere wereld als een voet tussen de deur te krijgen in de prijsvergelijkingsmarkt. Hilgenkamp: “Door onze lagere kosten hoeven we niet alle commissie inkomsten zelf te houden. En aan wie geef je de commissie op jouw online aankopen liever, aan een beursgenoteerde vergelijkingssite of aan een goed doel?”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in