Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips favoriete werkgever Intermediair-lezers

Philips is dit jaar door de lezers van Intermediair uitverkoren tot favoriete werkgever. Dat werd bekend gemaakt tijdens het Intermediair…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Intermediair-lezers kozen de multinational vanwege naamsbekendheid en omdat deze het beste aansluit bij ambities en toekomstwensen. Was het elektronicaconcern in 2005 tijdelijk door Shell werd verdreven van de eerste plaats, inmiddels staat Philips weer stevig bovenaan. Vrouwen gaven dit jaar de voorkeur aan Rabobank, mannen prefereerden Philips. Shell scoorde het beste bij hoogopgeleide allochtonen.

related partner content for mobile comes here

Intermediair vraagt hoogopgeleiden regelmatig naar hun favoriete werkgever in het Intermediair Imago Onderzoek. De groepen respondenten zijn opgesplitst naar mannen, vrouwen en allochtonen (respondenten waarvan één of beide ouders van niet-Nederlandse afkomst zijn). Alle geënquêteerden zijn hoger opgeleid (HBO+) en hebben tussen de 0 en 10 jaar werkervaring.

Dit jaar kende Intermediair voor het eerst prijzen toe aan de meest favoriete werkgevers binnen diverse sectoren, te weten ICT/telecom (KPN), Financiële instellingen (Rabobank), Industrie (Philips) en Media (Sanoma uitgevers). In de publieke sector won de politie bij de Overheid en de Verenigde Naties bij de groep 'Overige publieke organisaties'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in