Online bestedingen VS licht gegroeid
De online bestedingen in de Verenigde Staten zijn in het derde kwartaal licht gegroeid, voor het eerst sinds zeven kwartalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit meldt het Interactive Advertising Bureau (IAB). De omzet over de eerste negen maanden van het jaar is met 4,45 miljard dollar wel 20 procent lager dan vorig jaar. De afgelopen zeven kwartalen was er telkens sprake van een daling ten opzichte van het voorgaande kwartaal, maar die dalende trend is nu omgebogen. De omzet in het derde kwartaal bedroeg 1,47 miljard dollar, een toename van 1 procent ten opzichte van het tweede kwartaal. In vergelijking met het derde kwartaal van vorig jaar is er echter nog wel sprake van afnemende omzet, met 18 procent (Emerce).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid