Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Spin Awards

De genomineerden voor de Spin awards zijn bekend. Adverteerder Heineken scoort zes nominaties in vier categorieën, Unilever staat op een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominaties van Heineken, DE en Unilever betekenen ook een succes voor hun online bureaus Qi en Lemz.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden mogen 21 maart aanstaande hun nominatie verdedigen tijdens een 5 minuten durende elevatorpitch op de Spin Awards day.

Alle nominaties op een rij (bron: Adfoblog):

Beste online campagne (in totaal 71 inzendingen)

Beste website concept (in totaal 54 inzendingen)

Beste mobiele concept (in totaal 6 inzendingen)

Beste crossmedia campagne (in totaal 74 inzendingen)

Beste interactieve televisie concept (In totaal 10 inzendingen)

Beste gaming concept (in totaal 30 inzendingen)

Beste innovatieve concept (in totaal 55 inzendingen)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in