Nominaties Grand Prix Bedrijfsbladen 2006
Er zijn drie bladen genomineerd per hoofdcategorie en twee bladen per subcategorie. Daarnaast kent de jury dit jaar een eervolle vermelding toe in de hoofdcategorie interne bedrijfsbladen.
In de hoofdcategorie interne bedrijfsbladen zijn genomineerd:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta- Brauwsels van De Brauw Blackstone Westbroek; Ingezonden door Corps
- Heineken NL magazine van Heineken Nederlands Beheer; Ingezonden door Proof Communication
- Go! van Achmea/Interpolis; Ingezonden door Proof Communication
In de hoofdcategorie externe bedrijfsbladen zijn genomineerd:
- Radboud Magazine van de Radboud Universiteit Nijmegen
- Lumen van Nuon; Ingezonden door Scripta Media BV
- Onverwacht Nederland van Staatsbosbeheer; Ingezonden door Media Partners
In de subcategorie vormgeving zijn genomineerd:
- VROM.nl van het ministerie van VROM
- GO! van Achmea/Interpolis; Ingezonden door Proof Communication
In de subcategorie artikel zijn genomineerd:
- GSB: blad van het ministerie van BZK; Ingezonden door Maters & Hermsen Journalistiek
- U&UWV van het UWV; Ingezonden door Hemels Publishers
In de subcategorie foto(reportage)/illustratie(s) zijn genomineerd:
- VROM.nl van het ministerie van VROM
- Brauwsels van De Brauw Blackstone Westbroek; Ingezonden door Corps
In de subcategorie rubriek zijn genomineerd:
- Praktijk van ECABO
- Essenties van Essent; Ingezonden door Castel Mediaproducties
In totaal zijn er dit jaar 99 bedrijfsbladen ingezonden om mee te dingen naar de Zilveren Inktpot, die wordt uitgereikt tijdens de negende editie van de Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen. De winnaars worden bekendgemaakt op 1 juni aanstaande in het Museum voor Communicatie te Den Haag na afloop van het Congres voor de Bedrijfsjournalistiek.
Logeion, vereniging voor communicatie, wil met het uitreiken van de Zilveren Inktpot het belang onderstrepen van bedrijfsbladen als een van de belangrijkste communicatiemiddelen van organisaties en zo bijdragen aan de professionalisering van bedrijfsjournalistiek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid