Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden en North Sea Jazz Festival verlengen partnership met drie jaar

De verzekeraar blijft hoofd- en naamgevend sponsor, in ieder geval tot en met 2027.
Jan Willem Luyken (NN North Sea Jazz Festival) en Mariëlle Krouwel (NN) tekenen bij
Jan Willem Luyken (NN North Sea Jazz Festival) en Mariëlle Krouwel (NN) tekenen bij
Jan Willem Luyken (NN North Sea Jazz Festival) en Mariëlle Krouwel (NN) tekenen bij
Jan Willem Luyken (NN North Sea Jazz Festival) en Mariëlle Krouwel (NN) tekenen bij

Nationale-Nederlanden (NN) blijft ook de komende drie jaar als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan het NN North Sea Jazz Festival. Met deze samenwerking, die in 2018 begon, zegt NN zich als sponsor te willen inspannen om mensen het plezier van livemuziek te laten ervaren.

related partner content for mobile comes here

Met 15 podia, dertienhonderd musici en bijna 100 duizend bezoekers per jaar is ‘North Sea’ een jazzfestival van formaat. NN: ‘In Rotterdam Ahoy komen drie dagen lang de beste jazzmuziek uit het verleden, heden en de toekomst samen.’

Sponsorstrategie aangescherpt

Het verlengen van de samenwerking sluit volgens Mariëlle Krouwel, CMO van NN Group, goed aan bij de sponsorstrategie van NN waarbij de focus ligt op het leveren van een relevante bijdrage aan het welzijn van de maatschappij. Krouwel: ‘Naar muziek luisteren is goed voor je. Het geeft energie en ontspanning, maakt je vrolijk en het kan je ontroeren. Met elkaar genieten van livemuziek verbindt en staat ook garant voor een flinke dosis plezier. Met onze support maken we het – mede - mogelijk dat alle bezoekers van het festival een onvergetelijke tijd beleven. Daarom zijn we al jaren partner van het NN North Sea Jazz Festival en we zijn enorm trots dat we onze samenwerking de komende drie jaar voortzetten.’

Support

NN zegt met het supporten van het festival de komende jaren verder in te willen zetten op het vergroten van de beleving rondom het festival. Het overkoepelende thema is daarbij dit jaar ‘Maak het onvergetelijk. Onze support heb je’. NN: ‘Naast backstage belevenissen voor gasten van NN kunnen alle festivalbezoekers zelf de spotlight pakken en een professionele foto laten maken die vervolgens op de verschillende schermen in Ahoy wordt getoond. En in samenwerking met NN’s culturele partner Kunstmuseum Den Haag is er een Mondriaan pop-up museum ingericht dat laat zien hoe jazz de bekende kunstenaar heeft geïnspireerd tot het creëren van zijn meesterwerk “Victory Boogiewoogie”.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in