Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Wave geeft inzicht over de mobiele kaders door de privacy- en cookie wet

Ken jij nog mensen met een telefoon-telefoon? Zie jij nog kinderen die niet weten wat 'swipen' is? Het gaat zo ontzettend snel. Voor alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zijn eindeloze mogelijkheden. De techniek ontwikkelt continu. Businessmodellen worden opnieuw uitgevonden. En de verdienmodellen zijn alsmaar creatiever.

related partner content for mobile comes here

Maar.

Wat mag je nou eigenlijk als marketeer?

Wat zijn de relevante richtlijnen voor mobiele toepassingen?

Hoe verhoudt zich dat tot de technische mogelijkheden van iOS en Android?

Privacy Wet? Je krijgt namelijk zoveel waardevolle data binnen.

Cookie Wet? Je weet immers waar iemand is en wil relevant communiceren.

E-mail Code? Wellicht van toepassing op een pushbericht.

Deheeft zich er op vastgebeten om zoveel mogelijk duidelijkheid te scheppen. In nauwe samenwerking met de relevante partijen zoals CBP en TNO heeft de commissie mobile van DDMA de relevante richtlijnen op een rij gezet. Deze worden donderdag 26 september voor het eerste gepresenteerd. Wil je erbij zijn, !

Tot slot – allemaal veel succes met de grootste verandering sinds de lancering van de iPhone.

Vanaf vandaag is iOS7 beschikbaar. Is jouw app er al klaar voor?

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in