‘Meer edities AD, samenwerking met Parool’


Op deze manier wil het nieuwe AD de confrontatie aangaan met de regionale kranten van het Telegraaf-concern (Leidsch Dagblad, de Gooi- en Eemlander), zei hoofdredacteur Arjeh Kalmann van het AD/Utrechts Nieuwsblad bij een bijeenkomst van de Reclamekring Midden-Nederland.
Kalmann kon niet zeggen wanneer het AD zijn nieuwe edities wil introduceren. ‘De nieuwe krant is nog geen twee weken oud. Laten we eerst proberen de problemen van vandaag op te lossen.’ AD heeft onder meer problemen gehad met de distributie.
Door samenwerking tussen het nieuwe AD en Het Parool kan de Randstad bewerkt worden. ‘Als het nieuwe AD een succes wordt, lijkt het me logisch dat Het Parool zich bij ons aansluit en dat zou ik ook toejuichen’, aldus Kalmann. Of Het Parool dat ook daadwerkelijk wil, is niet bekend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: MarketingTribune via Villamedia
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid