Media-innovaties tijdens Fusion 2007 in 'frontrunner-pitch'
Dat gebeurt in de zogenaamde ‘frontrunner-pitch’, tijdens het Fusion-congres, voor een zaal vol reclamemakers, adverteerders en mediaplanners. Het gaat om ondernemers, die een nieuw medium of een nieuwe variant op een bestaand medium hebben ontwikkeld, dat nog in een beginstadium verkeert maar wel een toegevoegde waarde heeft of zou kunnen hebben voor het marketingcommunicatievak.
Als voorwaarde geldt dat het om een reclamedragend medium(concept) gaat, en dat het nog niet of nauwelijks aandacht in het vak kreeg. Of het nu om een gloednieuwe advertising-toepassing op het gebied van mobile, gaming of social networking gaat, een geheel nieuw multimediaal platform of de exploitatie van reclame op een plek die echt nog niemand bedacht, Fusion 2007 biedt u de kans om daarmee de interesse te wekken van reclamemakers en marketeers.
De vijf meest in het oog springende innovaties krijgen tijdens het congres Fusion 2007, op 15 november in de Amsterdamse Beurs van Berlage, tien minuten spreektijd. Een jury van drie deskundigen uit het vak geeft ter plaatse hun oordeel, de toehoorders in de zaal krijgen de kans om kritische vragen te stellen.
Heeft u een media-innovatie bedacht waar de marketingcommunicatie-wereld nog veel van gaat horen, geeft u zich dan op bij de redactie van Adformatie via leon@adformatie.nl.
Zie ook hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid