Overslaan en naar de inhoud gaan

Media-innovaties tijdens Fusion 2007 in 'frontrunner-pitch'

Adformatie biedt bedrijven met de meest in het oog springende media-innovaties de mogelijkheid zich aan een groot publiek te presenteren
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurt in de zogenaamde ‘frontrunner-pitch’, tijdens het Fusion-congres, voor een zaal vol reclamemakers, adverteerders en mediaplanners. Het gaat om ondernemers, die een nieuw medium of een nieuwe variant op een bestaand medium hebben ontwikkeld, dat nog in een beginstadium verkeert maar wel een toegevoegde waarde heeft of zou kunnen hebben voor het marketingcommunicatievak.
Als voorwaarde geldt dat het om een reclamedragend medium(concept) gaat, en dat het nog niet of nauwelijks aandacht in het vak kreeg. Of het nu om een gloednieuwe advertising-toepassing op het gebied van mobile, gaming of social networking gaat, een geheel nieuw multimediaal platform of de exploitatie van reclame op een plek die echt nog niemand bedacht, Fusion 2007 biedt u de kans om daarmee de interesse te wekken van reclamemakers en marketeers.
De vijf meest in het oog springende innovaties krijgen tijdens het congres Fusion 2007, op 15 november in de Amsterdamse Beurs van Berlage, tien minuten spreektijd. Een jury van drie deskundigen uit het vak geeft ter plaatse hun oordeel, de toehoorders in de zaal krijgen de kans om kritische vragen te stellen.
Heeft u een media-innovatie bedacht waar de marketingcommunicatie-wereld nog veel van gaat horen, geeft u zich dan op bij de redactie van Adformatie via .

related partner content for mobile comes here

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in