Overslaan en naar de inhoud gaan

Logeion organiseert Grand Prix Webcommunicatie

Op 1 april 2009 reikt Logeion voor de eerste keer de Grand Prix Webcommunicatie uit. De Grand Prix Webcommunicatie is een jaarlijkse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Logeion constateert dat internet steevast wordt genoemd als ‘belangrijk kanaal', maar dat veel vakgenoten nog niet altijd goed weten wat ze er mee kunnen. Toch zijn er voldoende inspirerende voorbeelden. Deze voorbeelden wil de vereniging van communicatieprofessionals op een bijzondere manier over het voetlicht brengen. Vandaar de prijsuitreiking.

related partner content for mobile comes here

Er zijn 4 categorieën: Non-profit, Overheid, Commerciële organisaties en Campagne- of actiesites.
Een vakkundige jury beoordeelt de websites op verschillende criteria, waarbij de plaats die de website inneemt in de totale communicatiestrategie centraal staat. Doelstellingen, webcommunicatiestrategie, content, vormgeving, gebruiksvriendelijkheid en onderscheidend vermogen worden bekeken. Deze aspecten moeten meetbaar bijdragen aan de communicatiestrategie of zelfs aan de ondernemings- en beleidsdoelen van de inzendende organisatie of onderneming.

De inschrijving is inmiddels geopend. Aanmelden kan via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in