Lansink start Favela Fabric
Het bedrijf in ‘Community Driven Innovation (CDI)’ mobiliseert de collectieve energie, ervaring en creativiteit van consumenten ten behoeve van de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. ‘De volwaardige participatie van de doelgroep in het innovatieproces moet leiden tot een hoger innovatierendement en een sterkere binding met het merk’, aldus de oprichters.
Naast Lansink (ex-Publicis en PPGH) bestaat het team van Favela Fabric uit Boudewijn Zeijlmans (ex-Lost Boys en mede-oprichter MediaRepublic), Mike Brantjes (Boston Consulting Group, Boo.com, mede-oprichter Auberon en Embae) en Sander Dullaart, (voorheen Endemol en PCM).
Met web-based tools richt Favela Fabric co-creatie platformen op waar doelgroep en producent kennis, ideeën en prototypen uitwisselen en aanscherpen. Favela Fabric begeleidt en stimuleert het hele traject tot aan de lancering van de innovatie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe naam Favela Fabric verwijst naar de verborgen veerkracht, zelforganiserend vermogen en creativiteit van de sloppenwijken in Rio de Janeiro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid