Overslaan en naar de inhoud gaan

Lansink start Favela Fabric

Favela Fabric is de naam van een nieuwe organisatie die bedrijven begeleidt bij het opzetten van innovatietrajecten waarin de doelgroep als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf in ‘Community Driven Innovation (CDI)’ mobiliseert de collectieve energie, ervaring en creativiteit van consumenten ten behoeve van de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. ‘De volwaardige participatie van de doelgroep in het innovatieproces moet leiden tot een hoger innovatierendement en een sterkere binding met het merk’, aldus de oprichters.
Naast Lansink (ex-Publicis en PPGH) bestaat het team van Favela Fabric uit Boudewijn Zeijlmans (ex-Lost Boys en mede-oprichter MediaRepublic), Mike Brantjes (Boston Consulting Group, Boo.com, mede-oprichter Auberon en Embae) en Sander Dullaart, (voorheen Endemol en PCM).

related partner content for mobile comes here

Met web-based tools richt Favela Fabric co-creatie platformen op waar doelgroep en producent kennis, ideeën en prototypen uitwisselen en aanscherpen. Favela Fabric begeleidt en stimuleert het hele traject tot aan de lancering van de innovatie.

De naam Favela Fabric verwijst naar de verborgen veerkracht, zelforganiserend vermogen en creativiteit van de sloppenwijken in Rio de Janeiro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in