Overslaan en naar de inhoud gaan

Laat je bedrijf groeien door te sturen op merkvoorkeur

Veel succesvolle bedrijven sturen op merkvoorkeur. Ze focussen zich op de verschillende typen klanten en spelen in op de behoeften.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Het wordt steeds ingewikkelder om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De marktomstandigheden veranderen snel, de klanten zijn kieskeurig en er zijn enorm veel marketingvariabelen waar je op kunt sturen. Het sturen op merkvoorkeur is dé oplossing. Merkvoorkeur is namelijk de enige marketing-KPI die een bewezen causaal verband heeft met een business-KPI als marktaandeel. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School ontdek je hoe je kunt sturen op merkvoorkeur om je merk te laten groeien.

Datum: 9 juni
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic leer je hoe je een data gedreven en klantgerichte groeistrategie ontwikkelt door te focussen op merkvoorkeur. Er wordt vertelt over het verband tussen merkvoorkeur en marktaandeel, de vijf pijlers onder merkvoorkeur, hoe je een klant zonder voorkeur een klant met voorkeur maakt en hoe je een effectieve weg naar groei kunt bepalen aan de hand van de Tree of Preference. 

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is interessant voor zowel ambitieuze B2B als B2C marketeers die meer uit de kracht van hun merk willen halen. Die nieuwsgierig zijn hoe je de laatste inzichten in marketing gebruikt voor een slimme, data gedreven groeistrategie. Jij wilt toch ook winnen met je merk!

Over de spreker

Ed Stibbe is een merk- en marketingexpert met ruim 30 jaar ervaring als adviseur en CEO van internationale, toonaangevende en prijswinnende merkadviesbureaus als o.a. Lintas, Lowe, en DraftFCB. Hij is medeoprichter van het Brand Preference Center, een marketingadviesbedrijf dat organisaties helpt met de ontwikkeling van factbased en klantgerichte groeistrategieën. Daarnaast is hij schrijver van het boek ‘Why winners give it all’ en blogger voor Adformatie.

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in