Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN en de KNVB verlengen partnerschap

Decossaux, directeur commercie KNVB, noemt de provider een gewaardeerde partner die de afgelopen jaren het voetbal vooruit heeft geholpen.
KPN en de KNVB verlengen partnerschap
KPN en de KNVB verlengen partnerschap
KPN en de KNVB verlengen partnerschap
KPN en de KNVB verlengen partnerschap

KPN en de KNVB kondigen aan het bestaande partnerschap opnieuw te verlengen tot 2023. De voetbalbond maakte dit kenbaar aan de provider met een symbolische video waarin een paar honderd Oranje-ballen werden bezorgd bij een KPN-winkel. 

related partner content for mobile comes here

Voetbal vooruit helpen

Jean Paul Decossaux, directeur commercie van de KNVB noemt KPN een gewaardeerde partner die de afgelopen jaren het voetbal verder vooruit heeft geholpen. ‘Ik denk dan aan het verbinden van voetballers en fans en zeker ook aan innovatie zoals de connectiviteit van de Var-ruimte op de KNVB campus in Zeist.’

Decossaux voegt daaraan toe dat het management van de nationale teams steeds meer gebruik maakt van de KPN Data Services Hub die hen van relevante informatie over de prestaties van de spelers voorziet. ‘Mede vanwege dit soort innovaties vind ik het prachtig dat we ook de komende jaren blijven samenwerken, zowel in de top- als breedtesport.’

Symbolische video KNVB

KNVB en KPN verlengen partnerschap

Ontwikkelingen

KPN zelf laat weten dat het in de toekomst inzet op een nog bredere samenwerking. Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, stelt dat de provider als netwerk van het Nederlandse voetbal er is voor zowel Oranje als de Oranje-Leeuwinnen. 

‘Meer nog dan in het verleden richten we ons ook op nieuwe ontwikkelingen zoals E-sports en gaming met onze samenwerking met E_Oranje. Daarnaast gaan we samen met de KNVB intensief samenwerken met het KPN Mooiste Contact Fonds.’ Dit initiatief moet ook kwetsbare groepen de kans geven te genieten van het Nederlandse voetbal.

In contact komen met voetbal

Vanuit de samenwerking met de KNVB wil KPN zijn klanten op verschillende manieren met de voetbalsport in contact laten komen. Als voorbeelden geeft de provider dat het gratis wedstrijdkaarten weggeeft, voetbalclinics 'Trainen als Oranje' aanbiedt en verschillende winacties organiseert. ‘Ook organiseren we op de Oranjepleinen, de plekken waar supporters samenkomen voor wedstrijden, diverse sportieve activiteiten.’

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in