Overslaan en naar de inhoud gaan

Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’

CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Judith Franssen te gast in CMO Studio
Judith Franssen te gast in CMO Studio
© Videoproductie: Gig
Judith Franssen te gast in CMO Studio
Judith Franssen te gast in CMO Studio
© Videoproductie: Gig

De uitzendbranche gaat als een tierelier, Randstad groeide de laatste twee gerapporteerde kwartalen met dubbele cijfers. Daarmee profiteerde het van personeelskrapte en stijgende lonen. Maar dat betekent volgens Judith Franssen, global marketing director bij Randstad – en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor 39 landen wereldwijd – geenszins dat de marketeers van Randstad achterover kunnen leunen. ‘We proberen iedere keer de arbeidsmarkt te lezen en te kijken waar mogelijkheden zijn. (…) Het is overal schaarste schaarste schaarste en het klopt eigenlijk nergens. Hoe krijgen we toch de juiste mensen gevonden?’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in