In de schoenen van je klanten


Nu mensen bang zijn hun baan, huis of pensioenvoorziening te verliezen, zijn ze nog meer dan anders op zoek naar bedrijven die hun zorgen begrijpen en hun wensen vervullen.
Daar liggen kansen voor merken om hun reputatie te vestigen of te verstevigen. 'Dicht bij de klant staan' lijkt het motto voor de komende periode. En dat toon je het best via empathische en authentieke marketingacties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen goed voorbeeld is de actie van supermarktketen Tesco eind vorig jaar. Het bedrijf liet zien dat het begrip had voor de recessieangst bij de consumenten door campagnes met titels als Every little helps en Everyday value today and tomorrow. Dat werd gewaardeerd, én beloond met een hoog cijfer voor de factor vertrouwen. Bij een enquête onder 100 opinieleiders antwoordde maar liefst 75 procent dat Tesco de komende twee jaar een winnaar wordt.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid