Overslaan en naar de inhoud gaan

Imago Dolfinarium zakt verder weg door negatieve publiciteit

Merk levert vooral in op de pijlers 'waardering' en 'binding'.
Miniatuurvoorbeeld
© Pixabayy
Miniatuurvoorbeeld
© Pixabayy

Het Dolfinarium zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen. Voor de vierde keer op rij duikelt het dierenattractiepark uit Harderwijk in de ranking van het tweejaarlijks opgemaakte Dagattracties Merkenonderzoek. Stond het Dolfinarium in 2010 nog op de tweede plek, inmiddels neemt het de zevende positie in. Corpus Leiden, de attractie over het menselijk lichaam, stijgt het sterkst in populariteit. De Efteling is voor de vijfde keer de favoriete dagattractie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in