Overslaan en naar de inhoud gaan

Horvath nieuwe partner Only

Martijn Horvath treedt per 1 april aan als creatief partner bij Only. Met de komst van Horvath wil Only haar creatieve pijler verzwaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In zijn nieuwe functie gaat hij zich, samen met creatief partner Harry Puts, bezighouden met het aansturen van de creatieve teams.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen vijf jaar was Horvath medeoprichter/partner van HorvathSchenk. Dat bureau hield onlangs op te bestaan. Het enige dat Horvath daar toen over kwijt wilde was dat ‘de schaal waarop het bureau opereerde onvoldoende was om in onze kracht te staan’.

Michael van Kerkwijk, medeoprichter en managing partner van Only: ‘Met de expertise van Horvath zijn wij nog beter in staat verder te groeien en de toenemende vraag naar strategische creativiteit te beantwoorden.’ De nieuwe Only-partner is van oorsprong tekstschrijver en werkte eerder ondermeer als creative director bij Publicis en DMB&B en won talloze prijzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in